Opel Insignia: Podvozok SuperSport pre ďalšie verzie

Braňo Porubčan, 31. července 2012, 12:45 Google+

Opel rozširuje ponuku svojho športového podvozka SuperSport v modelovom rade Insignia aj na verzie s pohonom predných kolies s jedným naftovým a jedným benzínovým motorom.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Opel Insignia

Opel Insignia | foto: Opel

Sdílejte článek

Športový podvozok SuperSport, ktorý tvorí predná náprava HiPerStruts a brzdy Brembo, pochádza z Insignie OPC. Teraz sa podvozok SuperSport dá objednať aj v kombinácii s pohonom predných kolies pri naftovom motore 2.0 CDTI s výkonom 118 kW/160 k a benzínovom motore 2.0 Turbo s výkonom 162 kW/220 k. Podvozok SuperSport sa montuje spolu so systémom FlexRide, ktorý umožňuje prepínať tri režimy regulácie charakteristiky tlmičov pruženia Standard, Tour a Sport. Ako prvok vybavenia na želanie má podvozok SuperSport cenu 50 000 Kč (2000 EUR).

Náprava HiPerStruts má rovnaké upevňovacie body na karosérii ako náprava ostatných modelov radu Insignia, no má zmenenú geometriu. Odklon osi čapu riadenia je zmenšený z 19 na 9 stupňov, čím sa dĺžka čapu kolesa skrátila o 23 milimetrov na 44 milimetrov. Zmenšený odklon osi čapu riadenia redukuje zmenu uhla odklonu kolies, preto majú predné kolesá pri zatáčaní lepší kontakt s cestou, čím sa odďaľuje vznik nedotáčavosti. Skrátený čap kolesa výrazne redukuje pôsobenie rušivých síl od poháňaných predných kolies do riadenia a zväčšuje odolnosť voči prenosu rázov do volantu pri prejazde zákrut s nerovným povrchom.

Súčasťou podvozka SuperSport sú vysoko účinné brzdy Brembo na prednej náprave. Ventilované a priečne perforované brzdové kotúče majú formát 355 x 32 mm, pevne uložené štvorpiestové brzdiče majú špeciálne brzdové obloženie. Liatinové brzdové kotúče sú upevnené na hliníkových nábojoch, čo zlepšuje tepelnú odolnosť bŕzd a prispieva k zníženiu hmotnosti.

Vytisknout

Diskuze: Opel Insignia: Podvozok SuperSport pre ďalšie verzie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

lexus ls

Lexus LS 2013 ide po krku BMW radu 7

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud