Opel Insignia: Podvozok SuperSport pre ďalšie verzie

Braňo Porubčan, 31. července 2012, 12:45 Google+

Opel rozširuje ponuku svojho športového podvozka SuperSport v modelovom rade Insignia aj na verzie s pohonom predných kolies s jedným naftovým a jedným benzínovým motorom.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Opel Insignia

Opel Insignia | foto: Opel

Sdílejte článek

Športový podvozok SuperSport, ktorý tvorí predná náprava HiPerStruts a brzdy Brembo, pochádza z Insignie OPC. Teraz sa podvozok SuperSport dá objednať aj v kombinácii s pohonom predných kolies pri naftovom motore 2.0 CDTI s výkonom 118 kW/160 k a benzínovom motore 2.0 Turbo s výkonom 162 kW/220 k. Podvozok SuperSport sa montuje spolu so systémom FlexRide, ktorý umožňuje prepínať tri režimy regulácie charakteristiky tlmičov pruženia Standard, Tour a Sport. Ako prvok vybavenia na želanie má podvozok SuperSport cenu 50 000 Kč (2000 EUR).

Náprava HiPerStruts má rovnaké upevňovacie body na karosérii ako náprava ostatných modelov radu Insignia, no má zmenenú geometriu. Odklon osi čapu riadenia je zmenšený z 19 na 9 stupňov, čím sa dĺžka čapu kolesa skrátila o 23 milimetrov na 44 milimetrov. Zmenšený odklon osi čapu riadenia redukuje zmenu uhla odklonu kolies, preto majú predné kolesá pri zatáčaní lepší kontakt s cestou, čím sa odďaľuje vznik nedotáčavosti. Skrátený čap kolesa výrazne redukuje pôsobenie rušivých síl od poháňaných predných kolies do riadenia a zväčšuje odolnosť voči prenosu rázov do volantu pri prejazde zákrut s nerovným povrchom.

Súčasťou podvozka SuperSport sú vysoko účinné brzdy Brembo na prednej náprave. Ventilované a priečne perforované brzdové kotúče majú formát 355 x 32 mm, pevne uložené štvorpiestové brzdiče majú špeciálne brzdové obloženie. Liatinové brzdové kotúče sú upevnené na hliníkových nábojoch, čo zlepšuje tepelnú odolnosť bŕzd a prispieva k zníženiu hmotnosti.

Vytisknout

Diskuze: Opel Insignia: Podvozok SuperSport pre ďalšie verzie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

lexus ls

Lexus LS 2013 ide po krku BMW radu 7

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud