Kia oficiálně představila nový sedan, který v posledních dnech postupně odhalovala. Namísto autosalonu je vůz vystaven v obchodním centru v Koreji.
Dříve než byl vůz oficiálně představen veřejnosti, umístila ho Kia mezi krabice tak, aby na něj nebylo pořádně vidět. Nyní však byly krabice odstraněny a.. voil?!
Máme před sebou sedan, který má za úkol nahradit model Cerato, který se u nás prodával ještě před několika lety. Za mořem mu říkají Forte.
K novince prozatím nemáme příliš informací. Dokonce ani nevíme, zda se objeví v Evropě, neboť ji v tiskových materiálech automobilka nezmiňuje. Časem se dočkáme také v Evropě oblíbenějšího hatchbacku a také kupé, takže je možné, že do Evropy si automobilka šetří až tyto varianty. Novinka by měla sdílet mnohé komponenty s modelem cee'd, z něhož vychází i designem. Jeho hlavními soupeři by se měly stát levné vozy Seat Toledo/Škoda Rapid a Peugeot 301/Citroën C-Elysée.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.