Kia oficiálně představila nový sedan, který v posledních dnech postupně odhalovala. Namísto autosalonu je vůz vystaven v obchodním centru v Koreji.
Dříve než byl vůz oficiálně představen veřejnosti, umístila ho Kia mezi krabice tak, aby na něj nebylo pořádně vidět. Nyní však byly krabice odstraněny a.. voil?!
Máme před sebou sedan, který má za úkol nahradit model Cerato, který se u nás prodával ještě před několika lety. Za mořem mu říkají Forte.
K novince prozatím nemáme příliš informací. Dokonce ani nevíme, zda se objeví v Evropě, neboť ji v tiskových materiálech automobilka nezmiňuje. Časem se dočkáme také v Evropě oblíbenějšího hatchbacku a také kupé, takže je možné, že do Evropy si automobilka šetří až tyto varianty. Novinka by měla sdílet mnohé komponenty s modelem cee'd, z něhož vychází i designem. Jeho hlavními soupeři by se měly stát levné vozy Seat Toledo/Škoda Rapid a Peugeot 301/Citroën C-Elysée.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?