Japonské Subaru pripravili pre austrálskych fanúšikov značky špeciálnu edíciu modelu Impreza s označením WRX Club Spec.
Japonská automobilka pripravila pre austrálskych automobilových fajnšmekrov špeciálnu edíciu Imprezy s označením WRX Club Spec. Tá sa vyznačuje neprehliadnuteľným oranžovým lakom s čiernymi doplnkami, pre konzervatívcov je v ponuke aj nenápadná čierna metalíza.
Od bežnej Imprezy sa limitovaná edícia odlišuje športovým bodykitom STI s veľkým spojlerom na zadnom veku kufra, športovým predným nárazníkom, rozperou predných tlmičov a konštruktéri skrátili dĺžku dráhy radenia prevodových stupňov.
Pre WRX Club Spec sú štandardom čierne 17-palcové zliatinové disky a čierne kryty spätných zrkadiel, interiér ponúka športové sedadlá s čiernym čalúnením a prešívaním niťou vo farbe karosérie. Imprezy s čiernym lakom majú v interiéri rovnaké sedadlá, avšak s červeným prešívaním.
Subaru Impreza WRX Club Spec bude k dispozícii v obmedzenom počte 300 kusov, a to výhradne ako štvordverový sedan s preplňovaným štvorvalcom a manuálnou prevodovkou a stálym pohonom všetkých kolies.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?