Japonské Subaru pripravili pre austrálskych fanúšikov značky špeciálnu edíciu modelu Impreza s označením WRX Club Spec.
Japonská automobilka pripravila pre austrálskych automobilových fajnšmekrov špeciálnu edíciu Imprezy s označením WRX Club Spec. Tá sa vyznačuje neprehliadnuteľným oranžovým lakom s čiernymi doplnkami, pre konzervatívcov je v ponuke aj nenápadná čierna metalíza.
Od bežnej Imprezy sa limitovaná edícia odlišuje športovým bodykitom STI s veľkým spojlerom na zadnom veku kufra, športovým predným nárazníkom, rozperou predných tlmičov a konštruktéri skrátili dĺžku dráhy radenia prevodových stupňov.
Pre WRX Club Spec sú štandardom čierne 17-palcové zliatinové disky a čierne kryty spätných zrkadiel, interiér ponúka športové sedadlá s čiernym čalúnením a prešívaním niťou vo farbe karosérie. Imprezy s čiernym lakom majú v interiéri rovnaké sedadlá, avšak s červeným prešívaním.
Subaru Impreza WRX Club Spec bude k dispozícii v obmedzenom počte 300 kusov, a to výhradne ako štvordverový sedan s preplňovaným štvorvalcom a manuálnou prevodovkou a stálym pohonom všetkých kolies.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?