Renault Fluence dostane pod kapotu výkonný preplňovaný benzínoy motor 2,0 TCe s maximálnym výkonom 132 kW/180 k, ktorý zvládne šprint na stovku za 8,6 sekundy.
Renault Fluence je v našich končinách veľmi obľúbený automobil, a to aj napriek karosérii typu sedan. Zázraky v predajoch robí pochopiteľne cena a ponúkaný priestor, ale predstavte si – čo by vzniklo, ak by sa začal do komfortného rodinného sedanu montovať výkonný turbomotor? No predsa Renault Fluence Sport.
Renault Fluence Sport je zatiaľ limitovanou edíciou výhradne pre Argentínu, no nie je vylúčené, že sa dostane aj na iné trhy. Pod kapotou má preplňovaný benzínový motor 2,0 TCe, ktorý ponúka maximálny výkon 132 kW/180 k a krútiaci moment 300 Nm.
Fluence Sport s výkonným dvojlitrovým turbomotorom zvládne šprint z nuly na stovku za 8,6 s a dosiahne maximálnu rýchlosť 213 km/h. Štandardom sa stane 6-stupňová manuálna prevodovka, táto verzia sa bude vyznačovať bohatou výbavou s množstvom prvkov rozmaznávajúcich posádku.
Automobilka neupresnila, či sa pre verziu Sport zmenilo aj nastavenie podvozka, ktoré je ladené skôr na komfortnú jazdu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?