Aktuálna generácia obľúbeného VW Golf 6. generácie sa chystá na odpočinok, automobilka preto obmedzuje výrobu niektorých verzií s automatom DSG.
Volkswagen Golf šiestej generácie sa pomaly chystá na automobilový odpočinok. Aktuálna šiesta generácia, ktorá je v podstate klasickým faceliftom Golfu VI je v predaji zhruba štyri roky, čo je pomerne krátka doba na generačnú obmenu. Nemecká automobilka však usilovne ladí detaily Golfu VII, ktorý by mal byť kompletne novým automobilom.
Očakávaný príchod Golfu VII znamená pre dosluhujúci Golf obmedzenie výroby niektorých verzií. Z ponuky pre Golf zmizla možnosť kombinácie slabších motorov a automatickej prevodovky DSG. Táto možnosť ostala vyhradená výlučne pre najsilnejšie verzie modelu s označením GTI, GTI Edition 35, GTD a R.
Obmedzenie výroby niektorých verzií znamená prípravu výrobných liniek pre nástup nového modelu, ten by sa mal verejnosti predstaviť na tohtoročnom jesennom autosalóne v Paríži.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.