Ďalší model z rodiny francúzskeho Citroenu prichádza s drobnými kozmetickými zmenami svojho vzhľadu.
Citroen C8 je po krátkom čase druhým modelom francúzskej automobilky, ktorý dostáva jemné osvieženie vzhľadu karosérie. Veľké rodinné MPV, ktoré je na trhu približne 10 rokov sa na automobilový odpočinok nechystá, práve naopak.
Ak sa pozeráte na fotografiu faceliftovaného modelu C8 a nedokážete nájsť žiadne zmeny v dizajne exteriéru, dávame vám z časti za pravdu. MPV od Citroenu dostalo veľmi nenápadné retuše, ktoré zahŕňajú zaoblenú stredovú lištu s novým logom automobilky v prednej maske, zaoblené logo výrobcu je vymenené aj na dverách batožinového priestoru. Bočné ochranné lišty, spätné zrkadlá a stredový stĺpik sú po novom v lakované v čiernej farbe, v ponuke farebných odtieňov karosérie pribudol hnedý lak Hickory.
V interiéri Citroenu C8 sa nezmenili žiadne detaily, všetko teda ostáva po starom. Pripomíname, že sesterským modelom C8-čky je Peugeot 807 spoločne s dvojicou Lancia Phedra a Fiat Ulysse, ktorá sa už nevyrába.
Zmeny sa vyhli aj ponuke motorov, tá naďalej pozostáva z naftového štvorvalca 2.0 HDi s maximálnym výkonom 118 kW/160 k, v ponuke je 6-stupňová automatická a manuálna prevodovka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.