Novátorská technologie HYbrid4 se nyní objevuje v nabídce značky Peugeot již u třetího modelu. Po crossoveru a kombi typu allroad se jedinečné funkce plně hybridního dieselu nabízejí i u sedanu.
Značka Peugeot je průkopníkem technologie „Full Hybrid Diesel“. Tato na trhu dosud nepřekonaná technologie byla vyvinuta tak, aby byla přizpůsobitelná jakékoliv platformě. Nyní se dostává i do sedanu 508. Peugeot HYbrid4 tak získává třetí rozměr.
Moderní pohon, vycházející ze spojení dieselového motoru 2.0 l HDi o výkonu 120 kW/163 k a elektromotoru o výkonu 27 kW/37 k) získává nové příznivce a podíly na trhu, zejména v oblasti BtoB nebo v zemích, kde výše emisí CO2 podléhá vysokému zdanění.
Tato technologická novinka přinesla vynikající výsledky z hlediska výkonů i spotřeby paliva - maximální výkon 147 kW/200 k, pohon všech 4 kol, 4 režimy řízení (z toho 1 plně elektrický), emise 95 g CO2/km a kombinovaná spotřeba 3,6 l/100 km.
Nový model si pochopitelně zachoval všechny vlastnosti, které se setkaly s úspěchem u modelové řady 508. Verzi HYbrid4 charakterizuje monogram, diskrétně zasazený do přední masky chladiče. Vůz si zachovává si čistý, elegantní a dynamický vzhled. Vysokou úroveň zpracování podtrhuje i ovladač umožňující zvolit jeden ze 4 režimů řízení (Auto, ZEV = nulové emise, Sport, 4WD), jenž je zabudován do středové konzoly. Zavazadlový prostor s objemem 355/1400 l si zachovává praktičnost, zejména díky pravoúhlému tvaru.
Vůz 508 HYbrid4 se vyrábí ve francouzském městě Rennes a jeho prodej začne v Evropě v červnu. V České republice bude vůz uveden v září. Příjem objednávek začal předem v Nizozemsku, a do poloviny června 2012 jich bylo podáno již téměř 1600.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.