Značka Peugeot je průkopníkem technologie „Full Hybrid Diesel“. Tato na trhu dosud nepřekonaná technologie byla vyvinuta tak, aby byla přizpůsobitelná jakékoliv platformě. Nyní se dostává i do sedanu 508. Peugeot HYbrid4 tak získává třetí rozměr.
Moderní pohon, vycházející ze spojení dieselového motoru 2.0 l HDi o výkonu 120 kW/163 k a elektromotoru o výkonu 27 kW/37 k) získává nové příznivce a podíly na trhu, zejména v oblasti BtoB nebo v zemích, kde výše emisí CO2 podléhá vysokému zdanění.
Tato technologická novinka přinesla vynikající výsledky z hlediska výkonů i spotřeby paliva - maximální výkon 147 kW/200 k, pohon všech 4 kol, 4 režimy řízení (z toho 1 plně elektrický), emise 95 g CO2/km a kombinovaná spotřeba 3,6 l/100 km.
Nový model si pochopitelně zachoval všechny vlastnosti, které se setkaly s úspěchem u modelové řady 508. Verzi HYbrid4 charakterizuje monogram, diskrétně zasazený do přední masky chladiče. Vůz si zachovává si čistý, elegantní a dynamický vzhled. Vysokou úroveň zpracování podtrhuje i ovladač umožňující zvolit jeden ze 4 režimů řízení (Auto, ZEV = nulové emise, Sport, 4WD), jenž je zabudován do středové konzoly. Zavazadlový prostor s objemem 355/1400 l si zachovává praktičnost, zejména díky pravoúhlému tvaru.
Vůz 508 HYbrid4 se vyrábí ve francouzském městě Rennes a jeho prodej začne v Evropě v červnu. V České republice bude vůz uveden v září. Příjem objednávek začal předem v Nizozemsku, a do poloviny června 2012 jich bylo podáno již téměř 1600.