Opel Mokka alias Chevrolet Trax sa bude predávať aj v Austrálii, avšak pod menom Holden Trax.
Malý crossover z dielne koncernu General Motors sa bude predávať aj v Austrálii. Zatiaľ čo zvyšok sveta pozná novinku pod názvami Opel Mokka, Chevrolet Trax alebo Buick Encore, v Austrálii sa bude totožný model (až na pár detailov) predávať ako Holden Trax.
Pripomeňme, že spomínaný model predstavila ako prvá automobilka Buick, neskôr prišiel s novinkou Opel a Chevrolet. Na rade je austrálska značka Holden, vylúčená nie je ani aktivita britskej automobilky Vauxhall, ktorá predáva modely Opel pod vlastnou značkou. Ach, tá koncernová stratégia...
Holden Trax bude navonok najviac príbuzný s Chevroletom Trax, s ktorým zdieľa svetelnú optiku a podobnosť masky, pochopiteľne s iným logom automobilky.
Opel Mokka / Chevrolet Trax sa u nás bude predávať s dvojicou benzínových motorov - 1,4 Turbo (103 kW/120 k, 200 Nm) a 1,6 16V (85 kW/115 k, 155 Nm) a naftovým motorom 1,7 CDTI (96 kW/130 k, 300 Nm). Holden Trax sa zrejme bude predávať s benzínovými motormi, motorizácie pre tento model zatiaľ nie sú potvrdené.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.