Abarth ponúka špeciálnu edíciu Punta s označením SuperSport, ktoré ponúkne upravený podvozok, štýlovejší exteriér a 180 koní.
Abarth - taliansky dvorný úpravca športových Fiatov - prichádza s limitovanou edíciou Punto SuperSport, z ktorej vyrobí len 199 kusov. Limitované edície majú pre svojich majiteľov punc výnimočnosti, o takúto výnimočnosť sa s vami podelí aj Punto SuperSport, no nejedná sa len o kozmetické úpravy exteriéru.
Abarth Punto SuperSport sa od bežného prevedenia líši upraveným podvozkom s novými športovými pružinami, tlmičmi značky Koni, ventilovanými kotúčmi so štvorpiestikovými strmeňmi. Matné čierne 17-palcové zliatinové disky kolies sa obúvajú do pneumatík rozmeru 215/45 R17. Automobil bude k dispozícii v dvoch farebných prevedeniach, buď s čiernym lakovaním alebo svetlošedou karosériou s čiernymi pruhmi.
Motor sa nedočkal žiadnych úprav, to však ani nebolo potrebné. O pohon talianskeho „hot-hatchu“ sa stará domáci benzínový turbomotor 1,4 T-Jet s maximálnym výkonom 132 kW/180 k a krútiacim momentom 270 Nm. Zrýchlenie z nuly na stovku trvá 7,5 s a maximálna rýchlosť má hodnotu 216 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.