Abarth ponúka špeciálnu edíciu Punta s označením SuperSport, ktoré ponúkne upravený podvozok, štýlovejší exteriér a 180 koní.
Abarth - taliansky dvorný úpravca športových Fiatov - prichádza s limitovanou edíciou Punto SuperSport, z ktorej vyrobí len 199 kusov. Limitované edície majú pre svojich majiteľov punc výnimočnosti, o takúto výnimočnosť sa s vami podelí aj Punto SuperSport, no nejedná sa len o kozmetické úpravy exteriéru.
Abarth Punto SuperSport sa od bežného prevedenia líši upraveným podvozkom s novými športovými pružinami, tlmičmi značky Koni, ventilovanými kotúčmi so štvorpiestikovými strmeňmi. Matné čierne 17-palcové zliatinové disky kolies sa obúvajú do pneumatík rozmeru 215/45 R17. Automobil bude k dispozícii v dvoch farebných prevedeniach, buď s čiernym lakovaním alebo svetlošedou karosériou s čiernymi pruhmi.
Motor sa nedočkal žiadnych úprav, to však ani nebolo potrebné. O pohon talianskeho „hot-hatchu“ sa stará domáci benzínový turbomotor 1,4 T-Jet s maximálnym výkonom 132 kW/180 k a krútiacim momentom 270 Nm. Zrýchlenie z nuly na stovku trvá 7,5 s a maximálna rýchlosť má hodnotu 216 km/h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.