Táto limitovaná séria stavia na úspechu Twinga prvej generácie, kedy otvárateľná plátená strecha na Twingu bola fenoménom.
Je postavená na verzii Trend a prináša hneď niekoľko noviniek v produktovom rade modelu Twingo. Na prvý pohľd zaujme elektricky otvárateľou plátenou strechou, ktorú Renault prináša späť do svojho portfólia.
Okrem štandardného tmavého prevedenia interiéru, prichádza táto limitovaná séria s možnosťou voľby svetlého prevedenia čalúnenia a palubnej dosky. Twingo si zachováva svoju hravosť v podobe možnosti meniť farby nielen v interiéri (tri možnosti prevedenia výduchov a ovládačov klimatizácie), ale aj v exteriéri. Súčasťou sériovej výbavy tejto limitovanej série sú zatmavené zadné okná, a Pack look v čiernom prevedení (okrasné kryty kolies, spätné zrkadlá a koncovka bočnej lišty) s možnosťou voľby bielej farby v opcii. Ponuka farieb zostáva zachovaná ako na štandardných verziách Renaultu Twingo.
Výbava limitovanej série Twingo Sunshine okrem už spomínaných dizajnových prvkov zahŕňa štandardnú výbavu známu z verzie Trend: ABS s elektronickým rozdeľovačom brzdnej sily a asistenčným systémom bŕzd, automatické rozsvietenie v prípade prudkého brzdenia, 4 airbagy, bezpečnostné pásy vpredu (trojbodové spredpínačmi a obmedzovačmi sily), bezpečnostné opierky hlavy vpredu výškovo nastaviteľné a vzadu fixné, systém ISOFIX na sedadle spolujazdca a na zadnom sedadle vpravo, možnosť odpojenia airbagov na sedadle spolujazdca, elektronický posilňovač riadenia s variabilným účinkom, palubný počítač, rezervné koleso, manuálnu klimatizáciu, predné svetlomety do hmly, tempomat, centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním, alebo elektricky ovládané predné okná a vonkajšie spätné zrkadlá.
K dispozícii je s benzínovým motorom 1,2 a výkonom 55 kW/75 k.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.