Chevrolet Cruze príde na trh čoskoro v modernizovanej podobe, čoho dôkazom je trojica snímkov, ktorá zachytáva najpodstatnejšie zmeny v exteriéri a interiéri vozidla.
Automobilka Chevrolet pripravuje decentný facelift úspešného modelu Cruze. K dispozícii máme dvojicu snímok exteriéru vozidla, ktoré odhaľujú drobné dizajnové retuše na prednej časti vozidla a jednu snímku interiéru.
Vzhľad modernizovaného Chevroletu Cruze sa od doteraz predávanej verzie bude líšiť novým predným nárazníkom so zmeneným umiestnením hmlových svetlometov a chrómovanou ozdobnou lištou, prepracovaná je aj maska chladiča. Fotografie zadnej časti Cruze zatiaľ nie sú k dispozícii, predpokladáme však, že tu nedôjde k žiadnym zmenám.
Interiér nového Cruze dostane modifikovanú stredovú konzolu, na nej bude hlavnou novinkou multimediálny systém MyLink so 7“ dotykovou obrazovkou, ktorý bol prezentovaný už v kombi verzii Cruze SW.
Pod kapotou kompaktného Chevroletu pribudne dvojica nových motorizácií, z toho jedna benzínová (1,4 Turbo, 103 kW/140 k) a jedna naftová (1,7 VCDi, 96 kW/130 k).
Spomínané zmeny sa týkajú všetkých troch karosárskych verzií modelu Cruze, teda sedanu, 5-dverového hatchbacku a kombi s označením SW.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.