Plány na obnovení značky Alpina se v posledních letech neustále potvrzují a následně vyvrací. Nyní se zdá, že Renault dal staronové značce zelenou a představil nový koncept s názvem A110-50.
Název konceptu je odkazem na padesátileté výročí od uvedení modelu A110. Exteriér vozu je inspirován konceptem Renault DeZir, z Pařížského autosalónu z roku 2010. Technika vozu by měla pocházet z modelu Renault Megane Trophy, to by znamenalo použití vidlicového šestiválce s objemem 3,5 litru a výkonem 400 koní a točivým momentem 420 Nm.Originální Alpina A110 debitovala v roce 1961 a byla vyráběna až do roku 1977. Pod sportovní karoserií, podobnou Porsche 911, bylo možné postupně nalézt motory s objemem 1,1 litru a výkonu 66 koní až po vrcholnou 1,6 litru s výkonem 140 koní.Pokud se Renault Alpine A110-50 dostane do výroby, tak se tak nestane dříve než v roce 2014. Koncept vozu by měl být oficiálně představen již tento pátek v Monaku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?