VW potvrdil, že koncept Polo R WRC se dostane do výroby během letošního roku. Automobilka zároveň oznámila, že edice R WRC bude vyrobena v limitované sérii několika kusů. Speciální edice bude vydána na počest vstupu modelu Polo do seriálu World Rall Championship.
Koncept vozu byl představen na tuningové výstavě v rakouském Wörthersee. Pod kapotou vozu nalezneme dvoulitr TSI o výkonu 220 koní. Malé polo je tedy výkonnější, než jeho větší bratr - Golf GTI.Polo R WRC se od běžného modelu odlišuje také designově. Vůz dostal vytažené blatníky, masivní přední nárazník s výraznými vstupy vzduchu, střešní křídlo, dvojitou koncovku výfuku a zadní difuzor. Vůz stojí na sníženém podvozku a krásných osmnáctipalcových ráfcích. Interiér také dostal několik sportovních doplňků, jako například výrazně tvarované sedadla v kombinaci alcantary a kůže.Polo R WRC se s výkonem 220 koní řadí mezi nejsilnější vozy v kategorii malých hot hatchbacků. Uvidíme, zda mu vysoký výkon bude stačit, aby malý Volkswagen nabídl podobnou zábavu jako Renault Clio RS.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.