Chevrolet do Evropy vypustí SUV Trax, které bude v mnohém odvozeno od dvojčat Opel Mokka/Buick Encore. Dostane však svébytnější vzhled.
Chevrolet Trax navazuje na dvojici SUV Opel Mokka/Buick Encore. Zatímco tato o pár měsíců starší dvojce má prakticky shodný vzhled a budou se prodávat na odlišných místech světa, Chevrolet se svým Traxem zamíří proti Opelu.
Chevrolet má totiž naplánovány prodeje v Evropě a tomu přizpůsobuje také vzhled, který se již od Mokky liší poměrně znatelně. Překvapivě se zdá, že změněná není jen kompletně celá příď, ale nové jsou i boční panely, což již mezi sesterskými vozy není úplně běžné. Podobný recept již automobilky použily před několika lety s většími SUV Opel Antara/Chevrolet Captiva, zde ale změny nebyly natolik výrazné.
Více informací zatím nebylo zveřejněno, je však jasné, že pod kapotou zůstane vše téměř stejné. Dočkáme se tak pravděpodobně atmosferické 1,6, silnější 1,4 turbo a dieselu 1,7, vše od Opelu.
Oficiální představení je naplánováno na podzimní autosalon v Paříži.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?