Chevrolet do Evropy vypustí SUV Trax, které bude v mnohém odvozeno od dvojčat Opel Mokka/Buick Encore. Dostane však svébytnější vzhled.
Chevrolet Trax navazuje na dvojici SUV Opel Mokka/Buick Encore. Zatímco tato o pár měsíců starší dvojce má prakticky shodný vzhled a budou se prodávat na odlišných místech světa, Chevrolet se svým Traxem zamíří proti Opelu.
Chevrolet má totiž naplánovány prodeje v Evropě a tomu přizpůsobuje také vzhled, který se již od Mokky liší poměrně znatelně. Překvapivě se zdá, že změněná není jen kompletně celá příď, ale nové jsou i boční panely, což již mezi sesterskými vozy není úplně běžné. Podobný recept již automobilky použily před několika lety s většími SUV Opel Antara/Chevrolet Captiva, zde ale změny nebyly natolik výrazné.
Více informací zatím nebylo zveřejněno, je však jasné, že pod kapotou zůstane vše téměř stejné. Dočkáme se tak pravděpodobně atmosferické 1,6, silnější 1,4 turbo a dieselu 1,7, vše od Opelu.
Oficiální představení je naplánováno na podzimní autosalon v Paříži.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?