Podle Amadea Felisa, výkonného ředitele společnosti, dosahuje F12 Berlineta na okruhu Fiorano času 1 minuta 23 sekund, což vůz staví do pozice nejrychlejšího silničního vozu v historii automobilky. Nový supersport je, s průměrnou spotřebou 15l/100km, o 30% úspornější než model odcházející model 599 GTB.
Nový supersport je samozřejmě hlavním tahákem stánku Ferrari, za zmínku však stojí také vystavené pohonné soustrojí pro nástupce modelu Enzo, který pravděpodobně dostane jméno F70.
Celá pohonná soustava kombinuje atmosféricky plněný vidlicový dvanáctiválec, dvouspojkovou převodovku a dvojici elektromotorů. První elektromotor je umístěn v zadní části převodovky, kde je připojen k jedné ze spojek a zajišťuje konstantní dodávku výkonu a při brždění funguje jako generátor pro dobíjení baterií. Druhý elektromotor je umístěn v přední části dvanáctiválce a slouží k pohonu podpůrných systémů.
Hybridní pohonná soustava je evolucí systému HY-KERS, představeného v roce 2010 na autosalónu v Ženevě v konceptu 599 GTB. Současná verze je však první pro vozy s motorem uprostřed a Ferrari tvrdí, že ve srovnání s první generací systému je nová verze menší a lehčí a umožní nástupci modelu Enzo snížit emise o 40%.
Automobilka k novému systému uveřejnila také video, na kterém můžete vidět princip celého systému.