Líbí se vám vozy značek Ferrari, Lamborghini, případně Audi R8? A nemůžete se rozhodnout, který z nich si koupíte? Čínská automobilka JAC Motors vám rozhodnutí ulehčí svým novým modelem S11, který bude mít premiéru na Pekingském autosalónu.
Koncept sportovně vyhlížejícího kupé byl poprvé představen pod značkou Tong Jian S11 na Shanghajské Auto Show a již tehdy upoutal mnoha detaily, které můžete najít na jiných vozech. Automobilka JAC se případných soudních tahanic nebojí a model S11 se pravděpodobně dostane do výroby. Technické detaily čínského kupé nejsou známé (automobilka uvádí, že vůz by měl být poháněn hybridní soustavou benzínového a elektrického motoru) a proto se zaměříme pouze na jeho design. Záď vozu svým tvarem a umístěním světel připomíná model Ferrari California, na bocích jsou černé panely podobné jako na Audi R8 a přední nárazník bral inspiraci ve vozech Lamborghini. Ke sportovnímu vzhledu vozu příliš neladí malá kola. V interiéru zaujmou například "Fordovské" rámečky budíků.Automobilka JAC Motors před nedávnem plnila sloupky novin v USA svým klonem pickupu Ford F-150, která byla od originálu designově téměř nerozeznatelná. Model S11 sice přichází i s vlastními nápady, přesto z něj právníci "designově vykradených" automobilek nadšení nebudou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.