A je to tu! Automobilka Škoda nečakane uvoľnila prvú oficiálnu fotografiu faceliftovanej Škody Yeti. Novinka prichádza s kompletne prepracovanou prednou časťou karosérie v štýle staršieho konceptu Vision D, ktorým sa doteraz automobilka prezentovala na viacerých autosalónoch.
Facelift Škody Yeti prichádza už po približne dvoch rokoch od uvedenia modelu na trh. Je však otázne, prečo automobilka s faceliftom prichádza pomerne skoro, zrejme je už nová generácia „za dverami“. Yeti vo faceliftovanej podobe našťastie nestráca istú dávku originality, ktorú si získal vďaka špecifickej prednej časti s integrovanými kruhovými hmlovými svetlometmi tesne pod predné svetlomety.
Inovovaná verzia vsadila na dizajn, ktorý predviedol koncept Vision D, zaoblené krivky karosérie v prednej časti po novom nahradia hrany. Hranaté sú aj predné svetlomety a maska chladiča s novým logom automobilky, ktoré sa po prvý krát ukázalo na mestskom mini Citigo. Prídavné svetlomety, ktoré vo verzii pred modernizáciou slúžili ako hmlové a denné svetlá si síce zachovali svoju pozíciu a kruhový tvar, no zmenili svoju funkciu – po novom budú slúžiť výlučne ako denné svetlomety, tie hmlové sa premiestnili do rohov spodnej časti nárazníka.
Ďalšou zmenou, ktorá sa dá vypozorovať z jedinej uvoľnenej oficiálnej fotografie sú nové spätné zrkadlá s integrovanými smerovými svetlami. Na viacero oficiálnych fotografií a detailných informácií o novinkách pod kapotou si budeme musieť ešte nejaký čas počkať, oficiálna prezentácia faceliftovanej Škody Yeti sa očakáva na jesennom autosalóne v Paríži.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.