Mercedes si s námi hraje. Mimo faceliftované třídy GLK vypustil i facelift slavné třídy G. Jen si ho jen tak každý nevšiml...
Počítačníci tomu říkají Easter egg - velikonoční vajíčko - podle zvyku v některých zemích, kde se vajíčka hledají ukrytá na různých místech. Počítačové velikonoční vajíčko je nějaká skrytá, běžně nepřístupná vlastnost programu, na kterou uživatelé narazí jen náhodou.
Přesně v tomto duchu nám Mercedes představil inovovaný model G. Zatímco většina z nás se dívala na novou generaci SUV GLK v popředí, v pozadí stál nenápadně tvrďák - třída G s novým vzhledem. Snímek ve vysokém rozlišení je k dispozici zde.
Novinka prozatím ukázala jen dvě významené změny, podle kterých budeme moci faceliftovaný vůz indentifikovat, jde o civilizovanější zrcátka převzatá z modelu GLK, a pás diod sloužících pravděpodobně dennímu svícení. Původní nebo alespoň téměř původní zůstává i přední nárazník.
Změny v interiéru a vzadu zatím přirozeně neznáme. S nimi budeme muset počkat až se Mercedes rozhodne vypustit je sám. Z
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.