Renault plánuje predstaviť novú vlajkovú loď automobilky. Má sa ňou stať luxusná limuzína s označením Talisman, ktorá sa predstaví o pár dní na autosalóne v Pekingu.
Francúzsky Renault plánuje už o 3 dni predstaviť novú vlajkovú loď s názvom Talisman, ktorá sa v hierarchii modelov postaví nad úroveň súčasnej limuzíny Latitude. Toho, kto očakáva nový samostatný model musíme sklamať, Talisman má byť „preznačkovaným“ modelom Samsung SM7, ktorý sa vyrába v Kórei.
Model Talisman sa má predstaviť 23. marca na autosalóne v Pekingu. Miesto prezentácie nie je náhodné, keďže automobilka chce novým luxusným modelom osloviť aj čínskych zákazníkov. Či sa Renault Talisman bude oficiálne predávať aj na inom ako čínskom trhu zatiaľ automobilka neoznámila, ak sa však dostane aj do Európy, zrejme tu bude bojovať o zákazníkov s naftovým šesťvalcom 3,0 V6 dCi s maximálnym výkonom 235 konských síl, ktorý sa momentálne ponúka v modeli Latitude.
Viac informácií o novom modeli a nové fotografie vám prinesieme po oficiálnom predstavení novinky na autosalóne v Pekingu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?