Poté co Passat CC se objevil již ve faceliftované podobě jako model CC, se objevily informace o dalším sportovně střiženém sedanu.
Tentokrát by mělo jít o model zasazený o třídu níže než CC, měl by vycházet ze sedanu Jetta. Informaci přinesl server autoweek. Údajně by se Jetta ve variantě "kupé" mělo jmenovat SC (Sport Coupe), a mělo by být postaveno na nové modulární platformě MQB.
Nová kategorie čtyřdveřových kupátek již má početnou skupinu členů. Po zakládajícím Mercedesu CLS (2004) se v rámci německého prémiového tria připojilo Audi s typy A5 a A7 Sportback a BMW s modelem Gran Coupe.
Další zástupci pro tuto kategorii jsou již v přípravách, Mercedes nabídne typ CLC (koncept ukáže v dubnu v Pekingu). Sesterské Audi připravuje A3 sedan jenž by mohl být teoreticky dvojčetem VW SC, jeho předobraz už Audi ukázalo jako koncept RS3 Sedan loni v Ženevě.
Na trhu by se "kupé" odvozené od Jetty mělo ukázat pravděpodobně v roce 2015, to znamená současně s nástupcem současného modelu CC.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?