Korejská automobilka postupně mění všechny své modely po stránce designu a také označení. Mezi vozy, které nesou jak původní designový styl, tak i jméno je středně velké SUV Santa Fe. Jeho nástupce, s pravděpodobným označením ix45 (pro evropský trh), bude představen na autosalónu v New Yorku. První dva snímky automobilu představil Hyundai svým fanouškům prostřednictvím sociální sítě Twitter.
Nové SUV působí mnohem dynamičtějším dojmem, než jeho předchůdce. Vůz za to vděčí ostřeji řezaným tvarům, kde původní baculaté tvary nahrazují hrany. Designový styl, který automobilka použila na nové Santa Fe je nazván „Storm Edge“ a nahrazuje dosud používaný fluidní design.
Profil vozu s malým zadním okénkem a stoupající hranou zadních dveří naznačuje, že model bude nabízen jako pětimístný a třetí řada sedadel v nabídce nebude. Tu si výrobce nechává pouze pro své největší SUV model ix55.
Technické údaje automobilka neuvedla, ale pod kapotou určitě najdeme 2,2 litrový diesel, který v současném modelu disponuje výkonem 145 kW a točivým momentem 445 Nm. Motor bude pravděpodobně kombinován se šestistupňovým manuálem, případně automatem se stejným počtem převodových stupňů. V nabídce by měla být také verze s pohonem pouze předních kol.
Do nového SUV automobilka vkládá velké naděje. Jeho předchůdci se prodávali velice dobře a hlavně odcházející generace patří mezi vozy, které pomohly změnit pohled zákazníků na značku Hyundai.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.