Japonský Lexus privezie na autosalón do Ženevy luxusné SUV RX 450h so športovým paketom F Sport.
Japonská luxusná automobilka Lexus pripravuje na autosalón v Ženeve novinku, ktorá by mala osloviť motoristov hľadajúcich športový dizajn u modelov SUV. Lexus na svetovom autosalóne predstaví hybridný model RX 450h F Sport, ktorého prvú snímku dnes uverejnila automobilka.
Pred časom po internete koloval japonský katalóg faceliftovaného modelu RX, v ktorom bolo jasne viditeľných zopár snímkov automobilu. Na jednom z nich bola aj spomínaná verzia F Sport, ktorá sa viditeľne odlišovala od bežných súrodencov napríklad prevedením predného nárazníka s inak tvarovanou mriežkou alebo zatmavenými krytmi svetlometov. Predná časť športovej verzie má tak celkovo agresívnejší výraz.
Pohon Lexusu RX 450h F Sport zabezpečuje hybridné ústrojenstvo, ktoré sa skladá z benzínového šesťvalca kombinovaného s elektromotorom. Maximálny výkon celej sústavy je 220 kW, čo je takmer 300 konských síl.
Viac podrobností by sme sa mali dozvedieť na autosalóne v Ženeve.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.