Seat Toledo – španělský sedan je zpět

Pavel Dvořák, 2. března 2012, 10:20 Google+ Ženeva 2012

Čtvrtá generace Seatu Toledu se představí v podobě studie na ženevském autosalónu. Koncept vozu by měl být velmi blízký produkční verzi vozu, která se na trh dostane před koncem roku 2012.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toledo

Toledo | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Toledo by mělo v produktové řadě španělské automobilky zapadnout mezi modely Leon a Exeo. Pojetím se vůz vrací ke své druhé generaci, která byla prodávána s tříprostorovou karoserií typu sedan. První generace vozu měla karoserii typu liftback, zatímco třetí generace byla v podstatě MPV Altea s přilepeným kufrem. Právě specifický design byl jedním z hlavních důvodů neúspěchu dříve oblíbeného modelu. Automobilka se tak nyní vrací ke kořenům a představuje sedan nižší střední třídy, bez designových výstřelků.


Seat zdůrazňuje praktičnost vozu a také jeho poměr ceny k nabízené hodnotě.  Objem kufru dosahuje hodnoty 500 litrů. Použitelnost kufru by však mohl omezit malý vstupní otvor.
Vůz je s délkou 4 480 m o 165 mm delší než model Leon. Rozvor kol je 2 600 mm a šířka vozu je shodná s modelem Ibiza – 1 693 mm.

Vzhled interiéru je další evolucí současného designového stylu značky Seat. Je na něm však patrná tvarová příbuznost k interiéru konceptu Škoda MissionL, který byl představen na loňském autosalónu ve Frankfurtu.

Produkční verze vozu bude postavena na “AO-plus“ platformě koncernu Volkswagen. Vůz tak bude využívat modernější techniku, než nejbližší příbuzné vozy Volkswagen Vento a Škoda Rapid (oba vozy jsou určeny pro indický trh). Pod kapotou vozu bude výběr tří a čtyřválcových benzínových a naftových motorů známých z ostatních vozů koncernu VW.

Cena nového vozu by měla začínat na ceně kolem 340 000,- Kč.

 

Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!

Vytisknout

Diskuze: Seat Toledo – španělský sedan je zpět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Forterra

Zetoru se daří, navyšuje zisk a nabírá zaměstnance

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud