Toyota Yaris Hybrid - Revoluce ve třídě malých vozů

Braňo Porubčan, 26. února 2012, 11:44 Google+

Nový Yaris Hybrid díky výjimečné hospodárnosti svého plně hybridního pohonu po downsizingu zahajuje novou revoluci ve třídě malých vozů. Model vykazuje vůbec nejnižší emise (79 g/km) v rámci všech vozů poháněných běžným spalovacím motorem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Yaris Hybrid

Yaris Hybrid | foto: Toyota

Sdílejte článek

Přínosy technologie plně hybridního pohonu jsou v tom, že podobný výsledek lze kombinovat s výkonem 100 k DIN a nežádat tak po zákaznících, aby při jeho využívání slevovali ze svých požadavků na komfortní výbavu, jako je např. klimatizace či automatická převodovka, které Yaris Hybrid standardně nabízí.

Tato technologie zároveň umožňuje provozovat Yaris Hybrid v režimu s nulovými emisemi, a to v nezanedbatelné míře. Hnací ústrojí je optimalizováno tak, aby vždy fungovalo s maximální účinností a zážehový motor se zapojoval co nejméně.

O potenciálu celé soustavy pohonu vypovídají vlastní testy automobilky Toyota. Z údajů shromážděných na trasách nejrůznějšího druhu je zřejmé, že kumulativní účinek soustavy plně hybridního pohonu umožňuje provozovat vůz ve významné míře v režimu s nulovými emisemi. Údaje uvedené v příloze ukazují na výjimečnou hodnotu průměru 66 % celkového času a 58 % celkové vzdálenosti u tří testovacích jízd.

Yaris Hybrid spouští revoluci díky své ceně, na kterou dosáhne široké spektrum zákazníků. Ceny na evropských trzích budou srovnatelné nebo dokonce nižší než u konkurenčních vozů se vznětovým motorem, a tak technologie plně hybridního pohonu najde cestu k zatím největší skupině potenciálních zákazníků.

Předprodejní aktivity budou zahájeny letos v březnu. Vlastní vůz se objeví v evropských autosalonech Toyota koncem května 2012.

Vytisknout

Diskuze: Toyota Yaris Hybrid - Revoluce ve třídě malých vozů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

DS4

Citroën DS4 Racing - koncept v duchu GTI

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud