Fiat Dobló sa stane jedným z prvých modelov v segmente úžitkových vozidiel, ktoré ponúkajú pod kapotou preplňovaný agregát.
Úžitková divízia talianskeho Fiatu oznámila, že model Dobló ponúkne pod kapotou preplňovaný agregát. Pôjde o motor 1,4 T-Jet s ventilovým rozvodom MultiAir naladený na maximálny výkon 88 kW/120 k a krútiaci moment 206 Nm. Stane sa tak popri Volkswagene Caddy 1,2 TSI jedným z prvých modelov, ktoré ponúknu preplňovaný motor aj v úžitkovej verzii modelu.
Novinka pod kapotou úžitkového Dobla 1,4 T-Jet doplní v ponuke motorizácií benzínový motor 1,4 16V s výkonom 70 kW/95 k a tri naftové motory 1,3 JTD (66 kW/90 k), 1,6 JTD (77 kW/105 k) a 2,0 JTD (99 kW). Turbomotor bude spriahnutý so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou, do predaja sa dostane ešte v prvej polovici tohto roka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.