O tom, že se Audi s modelem TT rozloučí s pompou a vystrojí mu na odchod nejvýkonnější variantu, jsme psali již dříve. Nyní ji tu máme, tak se na ni pojďme podívat.
U Audi se v tomto případě ladilo především pod kapotou. Tam se nachází pětiválec o objemu 2,5 litru a výkonu 360 koní. To je o 20 koní více než u standardního TT RS. Ke sportovnějšímu projevu napomáhá také nový výfuk s vyladěným zvukem.
Díky použití silnějšího motoru se zlepšila tradiční dynamická disciplína, zrychlení z klidu na stovku. Verze s automatickou sedmistupňovou převodovkou ji zvládá za 4,1 sekundy, šestistupňový manuál je o dvě desetinky pomalejší.
K dispozici bude také otevřená verze - roadster, Dynamické parametry jsou v tomto případě vždy o desetinku horší. Maximální rychlost všech verzí je omezena na 280 km/h.
Základní cena v Německu je stanovena na 60 650 euro (1,55 milionu korun).