Audi TT pomalu očekává novou generaci. Proč ale končit jinak, než na vrcholu?
O tom, že se Audi s modelem TT rozloučí s pompou a vystrojí mu na odchod nejvýkonnější variantu, jsme psali již dříve. Nyní ji tu máme, tak se na ni pojďme podívat.
U Audi se v tomto případě ladilo především pod kapotou. Tam se nachází pětiválec o objemu 2,5 litru a výkonu 360 koní. To je o 20 koní více než u standardního TT RS. Ke sportovnějšímu projevu napomáhá také nový výfuk s vyladěným zvukem.
Díky použití silnějšího motoru se zlepšila tradiční dynamická disciplína, zrychlení z klidu na stovku. Verze s automatickou sedmistupňovou převodovkou ji zvládá za 4,1 sekundy, šestistupňový manuál je o dvě desetinky pomalejší.
K dispozici bude také otevřená verze - roadster, Dynamické parametry jsou v tomto případě vždy o desetinku horší. Maximální rychlost všech verzí je omezena na 280 km/h.
Základní cena v Německu je stanovena na 60 650 euro (1,55 milionu korun).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?