Ferrari 599 pomalu míří do důchodu a novinka se tak blíží. Nový model F620 by se měl ukázat již v Ženevě.
Ferrari 599 je ve výrobě od roku 2006 a při krátkosti produkčního cyklu u Ferrari je tak jasné, že náhrada již musí být na spadnutí. Ukázat by se měla na letošním autosalonu v Ženevě.
Novinka by měla částečně vycházet z jiného modelu s motorem vepředu, které Ferrari nabízí, tedy nového Ferrari FF. Nenabídne ovšem pohon všech kol. Pod kapotou by měl být silný dvanáctiválec o objemu 6,3 litru a výkonu 660 koní, který navíc může být údajně zvýšen až na 700. Výkon současného Ferrari 599 je 620 koní.
Původně se mluvilo i o rozsáhlejším užití exotických lehkých materiálů jako karbon, avšak ty byly vyřazeny pro příliš vysoké náklady.
Více bychom se měli dozvědět příští měsíc.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.