Ferrari 599 pomalu míří do důchodu a novinka se tak blíží. Nový model F620 by se měl ukázat již v Ženevě.
Ferrari 599 je ve výrobě od roku 2006 a při krátkosti produkčního cyklu u Ferrari je tak jasné, že náhrada již musí být na spadnutí. Ukázat by se měla na letošním autosalonu v Ženevě.
Novinka by měla částečně vycházet z jiného modelu s motorem vepředu, které Ferrari nabízí, tedy nového Ferrari FF. Nenabídne ovšem pohon všech kol. Pod kapotou by měl být silný dvanáctiválec o objemu 6,3 litru a výkonu 660 koní, který navíc může být údajně zvýšen až na 700. Výkon současného Ferrari 599 je 620 koní.
Původně se mluvilo i o rozsáhlejším užití exotických lehkých materiálů jako karbon, avšak ty byly vyřazeny pro příliš vysoké náklady.
Více bychom se měli dozvědět příští měsíc.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?