Škoda uveřejnila první snímky modelu Citigo s pěti dveřmi. Překvapení se nekoná, žádné další změny se na voze neudály.
Na rozdíl od třídveřového hatchbacku, který se veřejnosti nikde nepředstavoval a rovnou zamířil do prodejen, pětidveřová varianta nejprve poputuje do Ženevy a až poté do showroomů.
Zatímco třídveřové varianty sourozenců VW Up!, Seat Mii a Škoda Citigo se od sebe odlišovaly více, pětidveřové varianty dávají méně prostoru k improvizacím u zadních dveří. Díky tomu se zdá, že budou tyto vozy podobnější.
Za pozornost stojí systém otevírání zadního okna. To nebude možné stahovat tak, jak jsme zvyklí, ale bude pouze výklopné. Patrné je to mimo jiné z plastové tečky na zadním bočním okně. To není u pětidveřových variant příliš časté řešení - nacházeli jsme jej spíše u zadních oken třídveřových vozů.
Příplatek za další dveře u 356 cm dlouhého vozu očekáváme kolem deseti tisíc korun. K dispozici bude opět dvojice motorů naladěná na 60 a 75 koní tak, jak to známe už z varianty třídveřové.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.