Honda je na hybridním poli známá svým vozem Insight. Nyní představuje koncept AC-X s nabíjením ze zásuvky.
O konceptu toho mnoho nevíme, avšak už designové linky a celkové pojetí vozu naznačují, že nová generace Hondy Insight by nemusela být úplně daleko.
Vůz je vybaven hybridním motorem, který je vybaven oproti současné generaci nabíjením ze zásuvky, jde tedy o takzvaný plug-in hybrid.
Řešení, které se jistě do sériové výroby nedostane, je automatické řízení. Při zapnutí tohoto autopilota by se měl "volant" zatáhnout do přístrojové desky a z řidičova místa se stane místo relaxační.
Hybridní soustava je věcí výrazně bližší realitě. Na elektřinu má ujet až 50 km rychlostí nepřevyšující 100 km/h, dále již musí vypomoci spalovací motor.
Zajímavé je to, že s tímto vozem se počítá do omezené výroby. Vozů s hybridním ústrojím vycházejícím z tohoto konceptu by mělo vzniknout několik desítek a budou určeny do veřejného testování.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?