Subaru Impreza S206 NBR - to nejlepší na konec

Marek Litzman, 25. listopadu 2011, 12:55 Google+

Subaru představilo v Japonsku nejostřejší sériovou verzi Imprezi, která v rámci odcházející generace vznikla. Je kompletně přepracovaná a naladěná.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
371

| foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

K dispozici jsou tři stovky vozů S206, z čehož sto v ještě lepší verzi Nurburgring. Jde o rozlučkovou sérii určenou výhradně pro domácí Japonsko. Jinam se jednoduše nedostane, kupodivu ani do Velké Británie ne.

Divize STi určená pro ladění vozů této značky dala do toho auta to nejlepší. Objevují se zde vyladěné pružiny a stavitelné tlumiče od firmy Blisten, změnily se některé prvky zadní nápravy, měnilo se uchycení nápravových prvků i stabilizátory. To vše by mělo přinést schopnost mnohem lepších průjezdů zatáčkami.

Ladilo se i v motoru. Nezůstalo se jen u obligátního zvýšení výkonu přeprogramováním řídící jednotky, ladilo se i sání při lepší průchodnost a výfuk. Jednotlivé komponenty motoru jsou navíc vyrobeny s vyšší přesností tak, aby byl motor pružnější a bylo možné zvýšit maximální otáčky. Výkon vystoupal na 320 koní.

Verze Nurburgring je dále vylepšena odlehčením střechy, která byla nahrazena karbonovým dílem, a stavitelným křídlem vzadu. I ono je z karbonu.

Subaru Impreza se pomalu loučí a na scénu přichází nová generace. Jaká jiná tečka by mohla být důstojnější než tato?

Vytisknout

Diskuze: Subaru Impreza S206 NBR - to nejlepší na konec

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

XV

Subaru XV má pět hvězd u Euro NCAP

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud