Lincoln, kdysi luxusní a prestižní značka, která vozila americké prezidenty, nyní tápe a neví kam dál. Důkazem toho jsou nové modely MKT a MKS.
Dva vozy s docela šíleným řešením přídě jsou již produkty minulých let. Nyní prošly faceliftem a při něm jim byla dodána ještě větší maska typická předělem ve středu, ve kterém se nachází značka.
Sedan MKS má být symbolem luxusního vyznění značky. Do modelového roku 2013 přináší překreslenou přední masku, která je symbolem tohoto auta. Nová je nejen maska, ale změnil se také přední nárazník včetně světel do mlhy, inovace se nevyhnuly ani zádi. Zkrátka relativně komplexní facelift.
Pod kapotou se nachází dvojice motorů, základem je 3,7 litrový Ti-VCT s výkonem 300 koní, připlatit si lze za přeplňovaný 3,5 EcoBoost o výkonu 355 koní. Se základním motorem je spojen pohon přední nápravy, připlatit si je možné za pohon všech kol. Ten je pro silnější motor standardem. Šestistupňová převodovka řadí automaticky.
Jakkoliv podivně vypadá exteriér, interiér nabízí notnou dávku luxusu, který plyne přinejmenším z fotek. Nabízí poměrně slušnou výbavu zahrnující mimo jiné i aktuální zábavní systém od Fordu s místním připojení k WiFi.
Crossover MKT je se sedanem poměrně značně spřízněný. Nabízí stejnou paletu motorů a pohonů, i další techniku. Dostal také obdobnou úpravu přídě a zádě v rozsahu takového středního faceliftu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.