Těžko říci, co si představit pod novým konceptem AC-X. Snad leda to, že k novému Insightu již není tak daleká cesta.
Ačkoli se Honda Insight představila teprve před dvěma lety, již ve Frankfurtu dostala facelift, při kterém byla snížena spotřeba.
Nyní se v Tokiu ukáže novinka - koncept AC-X s designem i rozměry velmi blízkými Insightu. Jde taktéž o hybrid, ale využívá plug-in technologii schopnou nabíjení baterie z domácí zásuvky. Tím se dále snižuje množství spáleného paliva.
Plug-in verzi Priusu již Toyota představila a Honda tak za svým rivalem zaostává. Nelze očekávat, že by si to nechala příliš dlouho líbit. Můžeme tedy očekávat brzký příchod nového Insightu s vylepšeným hybridním ústrojím?
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.