Těžko říci, co si představit pod novým konceptem AC-X. Snad leda to, že k novému Insightu již není tak daleká cesta.
Ačkoli se Honda Insight představila teprve před dvěma lety, již ve Frankfurtu dostala facelift, při kterém byla snížena spotřeba.
Nyní se v Tokiu ukáže novinka - koncept AC-X s designem i rozměry velmi blízkými Insightu. Jde taktéž o hybrid, ale využívá plug-in technologii schopnou nabíjení baterie z domácí zásuvky. Tím se dále snižuje množství spáleného paliva.
Plug-in verzi Priusu již Toyota představila a Honda tak za svým rivalem zaostává. Nelze očekávat, že by si to nechala příliš dlouho líbit. Můžeme tedy očekávat brzký příchod nového Insightu s vylepšeným hybridním ústrojím?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?