Mitsubishi naznačuje, že by mohlo mít v plánu vytvořit SUV s hybridním pohonem. Koncept PX-MiEV II je jeho předobrazem.
Mitsubishi pomalu spřádá plány na výrobu nové generace Mitsubishi Outlander. Ta současná je na trhu již šest let a to je pro japonské automobilky ideální čas k výměně. Koncept má na délku 466 cm, což je jen o 5 mm méně než současný Outlander. Zdá se tedy, že žádné velké velikostní čachry se odehrávat nebudou.
Vůz používá poměrně zajímavé pohonné ústrojí se třemi motory. Všechny mají podobný výkon, dvojice elektromotorů dává výkon 82 koní, jediný dvoulitrový benzínový motor má výkon 95 koní. Celkově je tedy vůz schopen vygenerovat poměrně hodně síly.
Pouze elektrické motory dovedou baterie živit na trase dlouhé 50 km, pak se musí zapojit i benzínový motor. Průměrná spotřeba má být pouze 1,6 l/100 km, což by byla obdivuhodná hodnota.
Síla z motorů putuje na všechna kola přes systém pohonu S-AWC, který pochází z Mitsubishi Evo X.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?