Sesterský model Suzuki SX4, Fiat Sedici, dostane v novom modelovom roku 2012 drobné úpravy vzhľadu a výbavy.
Taliansky Fiat dnes predstavil modernizovanú podobu svojho malého crossoveru. Zmeny v dizajne sú minimálne, drobné korekcie nastali vo výbave a doplnkoch.
Fiat Sedici je na trhu od roku 2006, kedy sa stal oficiálnym vozidlom Olympijských hier v Turíne. Posledný výraznejší facelift zaznamenal v roku 2009, teraz prichádzajú na rad ďalšie drobné úpravy. Tie sa týkajú nových spätných zrkadiel s bočnými smerovými svetlami, novým dizajnom 16-palcových zliatinových diskov alebo nového fialového odtieňa karosérie Purple Rebel.
V interiéri majú byť podľa automobilky použité lepšie materiály, zmeny nastanú aj vo výbave, ktorá má byť v základe bohatšia. Samozrejmosťou sa stane stabilizačný systém ESP už v základe. Za príplatok bude k dispozícii navigačný systém s 5-palcovou uhlopriečkou a dotykovým displejom.
Pod kapotou sa neodohrali žiadne zmeny, aj naďalej je v ponuke vznetový motor 2,0 MultiJet (99 kW/135 k) a zážihový štvorvalec 1,6 16V (88 kW/120 k). K dispozícii je možnosť výberu medzi pohonom prednej, alebo oboch náprav.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?