Ačkoliv je premiéra nové dvojice Subaru BRZ a Toyota FT-86 již na spadnutí, Subaru přidává ještě jeden koncept. Má naznačovat vzhled silnějšího modelu.
Koncept STI odvozený od prakticky sériově vyhlížejícího kupé BRZ se má představit v letošním losangelském automobilovém stánku.
Firemní tuner ladil podvozek této skvěle vypadající zadokolky. Objevují se proto nové pružiny, tlumiče a další drobnější prvky podvozku. Brzdy pocházející od firmy Brembo jsou větší a silnější. Prostor jim musela udělat větší, 18palcová kola.
Je trochu s podivem, že se neměnil výkon vozu. Pod kapotou zůstal stále ten samý motor, dvoulitr, jehož výkon má být 200 koní.
Vůz přirozeně vyjíždí v tradičních bojových barvách firmy, totiž speciálním modrém odstínu WR Blue Pearl II. Ale nějak mi tam chybí pro Subaru typická a velmi slušivá zlatě lakovaná kola.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.