Dvorný tuningový úpravca Toyoty sa postaral o odhalenie podoby japonského športiaku Toyota FT-86.
Sériová podoba športovej Toyoty FT-86 je zasa bližšie k realite. Postaral sa o to naskenovaný katalóg japonskej tuningovej značky Modellista, ktorá pre japonské kupé ponúka radu optických úprav. Ak si odmyslíme nadstavce oboch nárazníkov a bočných prahov, mali by sme dostať takmer 100-percentnú podobu sériovej verzie.
Katalóg dvorného úpravcu ponúka aj fotografie interiéru. Ten je športovo strohý, prísne účelný. Stručne povedané, dych vám zrejme nevyrazí.
Pripomíname, že japonská Toyota na vývoji športového kupé so zadným pohonom spolupracuje so značkou Subaru. Na trh sa tak dostane dvojica zaujímavých kúskov, na ktorých prevádzkové parametre si ešte budeme musieť počkať. Tie budú známe najneskôr pri oficiálnom predstavení noviniek na autosalóne v Tokiu už približne o 5 týždňov.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?