Lancia oficiálně představuje další model pocházející z americké líhně Chrysleru. Lancia Voyager přebírá i americké jméno.
Lancia Voyager je společně s modely Flavia a Thema součástí nové modelové ofenzivy italské značky pocházející ze spojenectví Fiatu a Chrysleru. Voyager je přeznačkovaným modelem Chrysler Voyager, který známe i z našeho trhu, kde byl jedním z nejprodávanějších modelů Chrysleru.
K dispozici dává zákazníkům dvojici pohonných jednotek, větší 3,6 V6 pentastar pochází z USA a má výkon 290 koní při spotřebě 10,8 l/100 km. Poměrně vysoká spotřeba bude vhánět zákazníky spíše do náruče úspornějšího dieselu o objemu 2,8 litru a výkonu 165 koní. Zde má spotřeba hodnotu 7,9 l/100 km.
Součástí základní výbavy Gold pro Německo je například šestice airbagů, tempomat, třízónová klimatizace, vyhřívání sedaček nebo zábavní systém se zadní parkovací kamerou. Je tedy patrné, že vůz bude mířit spíše na náročnější klientelu, což stvrzuje i koženým čalouněním přímo v základu a příslibem výborného odhlučnění vozu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?