Lancia oficiálně představuje další model pocházející z americké líhně Chrysleru. Lancia Voyager přebírá i americké jméno.
Lancia Voyager je společně s modely Flavia a Thema součástí nové modelové ofenzivy italské značky pocházející ze spojenectví Fiatu a Chrysleru. Voyager je přeznačkovaným modelem Chrysler Voyager, který známe i z našeho trhu, kde byl jedním z nejprodávanějších modelů Chrysleru.
K dispozici dává zákazníkům dvojici pohonných jednotek, větší 3,6 V6 pentastar pochází z USA a má výkon 290 koní při spotřebě 10,8 l/100 km. Poměrně vysoká spotřeba bude vhánět zákazníky spíše do náruče úspornějšího dieselu o objemu 2,8 litru a výkonu 165 koní. Zde má spotřeba hodnotu 7,9 l/100 km.
Součástí základní výbavy Gold pro Německo je například šestice airbagů, tempomat, třízónová klimatizace, vyhřívání sedaček nebo zábavní systém se zadní parkovací kamerou. Je tedy patrné, že vůz bude mířit spíše na náročnější klientelu, což stvrzuje i koženým čalouněním přímo v základu a příslibem výborného odhlučnění vozu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.