Nejnovější vůz se značkou Škoda se již vyrábí. Z linky sjel první opravdu sériový exemplář.
Nový nejmenší model mladoboleslavské automobilky je nejen představen, ale také vyroben. První sériové exempláře sjely z linky v Bratislavě, kde se bude novinka vyrábět. Půjde tedy o jediný současný model Škoda, jehož produkce se do ČR kompletně dováží.
Citigo tvoří nový základ modelové řady a rozměry se jednoznačně zařadí pod Fabii. Z již tak docela krátké karoserie dosud nejmenšího vozu ukrojí další takřka půlmetr, na 356 cm.
Přestože se již vůz vyrábí, jeho cena je stále zahalena rouškou tajemství. Poodhalena by však měla být již brzy. První vozy ještě nejsou určeny koncovým zákazníkům.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.