Seat neudržel pod pokličkou nový mikrovůz, který bude prodávat společně se Škodou Citigo a Volkswagenem Up!
Nejprve Volkswagen Up!, poté Škoda Citigo. A nyní přijde i Seat. Takto se tvoří nová rodina malých vozů koncernu Volkswagen, která se pomalu chystá do výroby.
Očekáváme, že Seat svoji novinku představí již během několika dní, nejdéle týdnů, ale my tu již máme jeden snímek uniklý neoficiálně přes fórum SeatFansClub.
Je patrné, že Seat si, podobně jako Škoda, mohl zpracovat design vozu docela podle svého. Očividně se tak liší od obou již představených novinek. Pod kapotou to nicméně samozřejmě bude stále stejné, čeká nás dvojice litrových tříválců o výkonech 60 a 75 koní. Seat je v koncernu určen spíše sportovněji smýšlejícím kupujícím, uvidíme tedy, zda bude odlišně vyladěn i podvozek.
Foto: SeatFansClub.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?