Volkswagen představil hned čtveřici konceptů Up!

Marek Litzman, 15. září 2011, 09:30 Google+ Frankfurt 2011

Volkswagen na autosalon do Frankfurtu nedovezl jen nový model Up, ale také hned čtyři koncepty, které z něj vycházejí.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Cross Up!

Cross Up! | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Začněme v té záplavě například konceptem Cross Up! Ten totiž mimo prakticky nesmyslné, byť v budoucnu možné crossoverové úpravy přináší jednu důležitou novinku - pět dveří. Up! byl totiž zatím představen jen jako třídvéřový vůz.

Cross Up! vyhází ze stejné myšlenky jako modely CrossPolo a CrossGolf, tedy oplastovaná verze klasického modelu se zesíleným podvozkem, který je chráněn krytem a zvýšen.

Dalším konceptem, který by mohl mít nakročeno do sériové výroby, je koncept Up! GT. Zatímco normální Up! dostane motor s nejvyšším výkonem 75 koní, verze GT by mohla získat i stokoňový motor. To by při hmotnosti 900 kilo mohlo z přiostřeného VW velmi agilní vůz.

Za pozornost z hlediska odlišení stojí LED svítilny v nárazníku, dvě koncovky výfuku na opačné straně vozu a v každém koutě se nachází sedmnáctipalcové kolo.

Další dva koncepty jsou již spíš na oko. Koncept up azzurra je vytvořen Giugiarem a odkazuje na jachty, jak jménem, tak také materiály a jejich zpracováním.

Všechny materiály jsou po vzoru jacht vodě odolné, hojně je použito dřevo, světlé obklady. karoserie je celá otevřená a výjimkou je jen zanechání předního a zadního okna. Nenajdeme tu však žádné dveře a ani žádnou střechu.

A konečně je tu Buggy. Tohle plážové vozítko se od standardního vozu odlišuje nejvíce, má novou karoserii, která je pouze dvoumístná. Sedí se o 6 cm níže, z čehož 2 cm udělalo snížení celé karoserie.

Volkswagen takovýto vůz již vyráběl a nemusí bý úplně vyloučeno, aby se jednu opět objevil. Na délku měří 358 cm, sedí na 18palcových kolech a interiér je díky rozsáhlému použití neoprénu a podobných materiálů nepromokavý.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen představil hned čtveřici konceptů Up!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Sesto Elemento

Lamborghini Sesto Elemento nakonec bude - ve dvaceti kusech

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud