Renault Twingo se na autosalonu ve Frankfurtu ukázal hned nadvakrát. Mimo klasického Twinga jsme mohli vidět i ostrou verzi RS.
Po představení jak první fotografie, tak i videa s novým Renaultem Twingo, již nemůže žádného čtenáře design nového kompaktního vozu od Renaultu překvapit.
Nové Twingo dostalo novou přední masku s výraznými kulatými světly vstupujícími do zbytku světlometů. Díky tomu bude na silnici ještě rozpoznatelnější než dosud.
Renault především konečně vypustil technická data a my můžeme říci, že pod kapotou se toho mnoho nezmění. I nadále zůstane vrcholem běžných modelů motor 1,2 TCe s výkonem 100 koní, nižší motorizace budou taktéž vycházet z motoru 1,2 litru.
V interiéru by se měly objevit nové materiály a to včetně kůže. Dbát se bude na mimořádné možnosti individualizací. Zadní sedačky jsou sklopné a posuvné v poměrnu 1:1, zavazadlový prostor může mít 230 základních litrů, po sklopení všeho možného však až 959 litrů.
Mimo klasického Twinga ukázal Renault i nejostřejší verzi RS. jeho výkon je i nadále 133 koní. Nalakovaný v nepřehlédnutelně ostré žluté barvě ukazuje nově tvarovaný nárazník s prohnutím připomínajícím Formuli 1.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?