Audi na autosalonu ve Frankfurtu ukáže koncept svého modelu A2. Malý prcek se zatím ukáže jako elektromobil.
Audi A2 je již jednou použitý název model, který se přestal prodávat před pěti lety. Pro automobilku šlo o mimořádný propadák, přestože (nebo spíše protože) šlo o technicky mimořádně vyspělý vůz. Hliníková karoserie, nízká váha, minimální spotřeba a přitom znak Audi s poměrně vysokou cenovkou. Prodeje byly tristní.
Nyní se Audi A2 vrací, zatím jako koncept. Ačkoliv má ve znaku dvojku, je menší než model A1, měří jen 3,8 metru, přičemž A1 dosahuje téměř čtyř metrů.
O technice konceptu zatím nic nevíme. Víme jen, že jde o elektromobil. Audi v tiskové zprávě popisuje zejména inovativní technologii LED světel, která používá vysoce svítící neoslňující moduly pro klasická světla, která jsou v mřížce střídána nízkosvítícími a úspornými moduly denního svícení. Zadní reflektory upravují jas podle viditelnosti a brzdová světla svítí s rostoucím tlakem na pedál stále intenzivněji.
A jen tak mimochodem, také vás zaujal displej se zprávami z Facebooku přímo mezi budíky?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.