Subaru expozice na 64. mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu

BRZ
BRZ, foto: Subaru
Marek Litzman 1. září 2011 20:00
Sdílej:

Tokio, 31. srpna 2011: Společnost Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), výrobce automobilů Subaru, dnes potvrdila informace o výstavních premiérách svých modelů Subaru XV a technologického konceptu „SUBARU BRZ PROLOGUE - BOXER Sports Car Architecture II", který odkazuje na novinku u Subaru - pohon zadních kol, chystaný pro nový sportovní model "SUBARU BRZ".

U této příležitosti FHI uvolnila nové obrázky a informace, na další se odborná veřejnost může těšit na tiskové konferenci přímo od nového prezidenta pana Yasuyuki Yoshinaga, plánované na 13.9. od 9.30 hod. (tiskové dny autosalonu jsou 13.-14. září, veřejnost od 15. do 25. září).

< Subaru XV >

Subaru XV bylo vyvinuto v rámci koncepce „Urban Adventure“, a definuje novou generaci vozů crossover v rámci C segmentu, smícháním výjimečné praktičnosti SUV s módní formou, nádechem sportovna a neformálního designu. Kombinace vynikajících jízdních výkonů, efektivní spotřeby paliva, systému pohonu Symmetrical AWD a pokročilé technologie Subaru Dynamic Chassis Control Concept (DC3) je zárukou pro příští generace vozů Subaru a z XV dělá neuvěřitelně bezpečné auto na řízení.

 - Hlavní specifikace -

Rozměry (délka x šířka x výška): 4 450 x 1 780 x 1 570 mmRozvor:           2 635 mmMotor:             Nová generace motoru Subaru Boxer - plochý čtyřválec s protiběžnými písty 2,0 l DOHCPřevodovka:   Bezestupňová Lineartronic (CVT)

< SUBARU BRZ PROLOGUE – BOXER Sports Car Architecture II >

Subaru BRZ PROLOGUE ztělesňuje technologický koncept a pojetí pro nový model BRZ, projekt který je součástí společné obchodní aliance s Toyotou.Na úplně nové platformě nabídne auto základní tradici a technologii Subaru – plochý motor Boxer s protiběžnými písty, pro BRZ však tento motor bude vybaven přímým vstřikováním. Koncept ztělesňuje Subaru know-how ve výrobě boxerem poháněných osobních automobilů, a zároveň naznačuje, jak Subaru navrhuje začlenit tyto odborné znalosti do auta s pohonem zadních kol a přitom stále nabízet pro Subaru tak typické příjemné zážitky z jízdy a řízení.

- Hlavní specifikace –

Rozměry (délka x šířka x výška): 4 200 x 1 770 x 1 270 mmRozvor:           2 570 mmMotor:             Nová generace motoru Subaru Boxer – plochý    čtyřválec s protiběžnými písty 2,0 l a přímým    vstřikováním

< Speciální website pro Frankfurt Motor show >

Na webu Subaru Global je u příležitosti Frankfurtského autosalonu vytvořena speciální sekce, kde budou aktualizovány všechny relevantní informace, např. teaser snímky zcela nového Subaru XV a Subaru BRZ Prologue nebo i filmová upoutávka, která se bude promítat na tiskové konferenci Subaru. Adresa webu je http://www.subaru-global.com/11frankfurt/teaser/ .

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.