Fiat Dobló známe jako dodávku a MPV, přesto se Fiat rozhodl obdařit jej trochu netypickou ložnou plochou.
Fiat Dobló Work up je malou dodávkou s klasickou ložnou plochou, kterou ocení mnozí řemeslníci a živnostníci převážející své náklady v malých pickupech.
Ložná plocha je dostatečně rozměrná pro tři klasické europalety a ještě něco k tomu, její délka je 230 cm, šířka 182 cm, což dává dohromady čtyři metry čtvereční plochy. Sklopné jsou navíc všechny tři díly ohrady, díky čemuž je možný dokonalý přístup k nákladu.
K dispozici jsou pro pohon dva diesely. Menší z nich nabídne objem 1,3 litru, ze kterých vydoluje 90 koní, silnější verze má objem motoru o tři deci větší a nabídne 105 koní.
Výbava nabídne například stabilizační systém, připlatit je možné na Hill holder systém, který nenechá řidiči ujet auto ve svahu. K dispozici je audiosystém Blue and Me od Microsoftu a navigace TomTom.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.