Fiat Dobló známe jako dodávku a MPV, přesto se Fiat rozhodl obdařit jej trochu netypickou ložnou plochou.
Fiat Dobló Work up je malou dodávkou s klasickou ložnou plochou, kterou ocení mnozí řemeslníci a živnostníci převážející své náklady v malých pickupech.
Ložná plocha je dostatečně rozměrná pro tři klasické europalety a ještě něco k tomu, její délka je 230 cm, šířka 182 cm, což dává dohromady čtyři metry čtvereční plochy. Sklopné jsou navíc všechny tři díly ohrady, díky čemuž je možný dokonalý přístup k nákladu.
K dispozici jsou pro pohon dva diesely. Menší z nich nabídne objem 1,3 litru, ze kterých vydoluje 90 koní, silnější verze má objem motoru o tři deci větší a nabídne 105 koní.
Výbava nabídne například stabilizační systém, připlatit je možné na Hill holder systém, který nenechá řidiči ujet auto ve svahu. K dispozici je audiosystém Blue and Me od Microsoftu a navigace TomTom.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?