Nová generácia modelu Civic sa predstaví už o pár dní vo Frankfurte. Automobilka ukázala prvú fotografiu detailu tejto novinky.
Nová Honda Civic má byť vyvinutá špeciálne pre potreby európskych zákazníkov. Jedinou karosárskou verziou v ponuke bude 5-dverový hatchback, o trojdverovej verzii sa zatiaľ neuvažuje.
Automobilka dnes uvoľnila prvú snímku Hondy Civic, ktorá zachytáva detail zadnej časti. Z tejto fotografie je možné vyčítať, že dizajn aktuálnej generácie Civicu bude naďalej rozvinutý. Najvýraznejším dizajnovým prvkom novinky budú koncové skupinové svetlomety, ktoré zároveň fungujú ako spoiler. Ten usmerňuje prúdenie vzduchu cez strechu a bočnú časť vozidla.
Nový Civic podľa automobilky kladie dôraz na jazdné vlastnosti a ovládateľnosť, zníženie emisií CO2, na kvalitu interiéru, jeho priestrannosť a flexibilitu. Novinka by sa mala dostať do predaja začiatkom budúceho roka.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.