Slavná tunerská dílna Brabus hodlá přivézt do Frankfurtu novinku. Prozatím je za plátnem, přesto odhalený rožek naznačí, o co se bude jednat.
Vykukující přední světlo a originálně řešené zrcátko poukazují na to, že prozatím neznámým vozem by měl být nové Mercedes CLS, tedy sedan s linií kupé.
Ten však prozatím není mezi dvěma již představenými vozy od Brabusu. Známá tunerská dílna již předvedla pro nadcházející autosalon kabriolet odvozený od třídy E. Kit Brabusu zahrnuje tradiční exteriérové změny, tedy sportovnější přední i zadní nárazník a dobře znějící čtyři koncovky výfukového potrubí. Výkon by měl dosahovat 240 koní. Tento model bude nazván Brabus B25 S.
Druhým představeným speciálem je Brabus B50 520. Je odvozen od Mercedesu CL500, ale lze očekávat, že původních 435 koní Brabus pošťouchne trochu výše. Že by na těch 520? Obvyklý aerodynamický kit nám dovolí rozpoznat tento speciální vůz od sériových.
V upoutávce na autosalon je psáno 10 526 koní, 1200 ampérů. Půjde pravděpodobně o součet výkonů všech vozů na stánku Brabusu. Co vše se na stánku ukáže? Dozvíme se časem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.