Slavná tunerská dílna Brabus hodlá přivézt do Frankfurtu novinku. Prozatím je za plátnem, přesto odhalený rožek naznačí, o co se bude jednat.
Vykukující přední světlo a originálně řešené zrcátko poukazují na to, že prozatím neznámým vozem by měl být nové Mercedes CLS, tedy sedan s linií kupé.
Ten však prozatím není mezi dvěma již představenými vozy od Brabusu. Známá tunerská dílna již předvedla pro nadcházející autosalon kabriolet odvozený od třídy E. Kit Brabusu zahrnuje tradiční exteriérové změny, tedy sportovnější přední i zadní nárazník a dobře znějící čtyři koncovky výfukového potrubí. Výkon by měl dosahovat 240 koní. Tento model bude nazván Brabus B25 S.
Druhým představeným speciálem je Brabus B50 520. Je odvozen od Mercedesu CL500, ale lze očekávat, že původních 435 koní Brabus pošťouchne trochu výše. Že by na těch 520? Obvyklý aerodynamický kit nám dovolí rozpoznat tento speciální vůz od sériových.
V upoutávce na autosalon je psáno 10 526 koní, 1200 ampérů. Půjde pravděpodobně o součet výkonů všech vozů na stánku Brabusu. Co vše se na stánku ukáže? Dozvíme se časem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?