Slavná tunerská dílna Brabus hodlá přivézt do Frankfurtu novinku. Prozatím je za plátnem, přesto odhalený rožek naznačí, o co se bude jednat.
Vykukující přední světlo a originálně řešené zrcátko poukazují na to, že prozatím neznámým vozem by měl být nové Mercedes CLS, tedy sedan s linií kupé.
Ten však prozatím není mezi dvěma již představenými vozy od Brabusu. Známá tunerská dílna již předvedla pro nadcházející autosalon kabriolet odvozený od třídy E. Kit Brabusu zahrnuje tradiční exteriérové změny, tedy sportovnější přední i zadní nárazník a dobře znějící čtyři koncovky výfukového potrubí. Výkon by měl dosahovat 240 koní. Tento model bude nazván Brabus B25 S.
Druhým představeným speciálem je Brabus B50 520. Je odvozen od Mercedesu CL500, ale lze očekávat, že původních 435 koní Brabus pošťouchne trochu výše. Že by na těch 520? Obvyklý aerodynamický kit nám dovolí rozpoznat tento speciální vůz od sériových.
V upoutávce na autosalon je psáno 10 526 koní, 1200 ampérů. Půjde pravděpodobně o součet výkonů všech vozů na stánku Brabusu. Co vše se na stánku ukáže? Dozvíme se časem.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?