Čtyřdveřové Bugatti bylo automobilkou potvrzeno do výroby. I Bugatti se tak hodlá svézt na vlně popularity výkonných sedanů prémiových značek.
O schválení typu Galibier (psali jsme ZDE) informoval server Auto Express. Šéf automobilky Wolfgang Dürheimer se nechal slyšet že výkon sedanu překoná hranici tisícovky koní. U studie se uváděl výkon 900 koní. O pohon Galibieru se bude starat agregát W16 známý z Veyronu, ten dostane jinak upravenou charakteristiku odpovídající limuzíně. Oproti studii by se měl zvětšit i prostor pro nohy pasažérů na zadních sedadlech.
Jako odbytiště vidí koncern VW zejména Čínu kde je nyní velký hlad po luxusních vozech. Produkce by měla odstartovat koncem roku 2012 a mělo by vzniknout 1500 vozů. Cena by údajně měla být vyšší než u Veyronu (milion Eur).
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.