Čtyřdveřové Bugatti bylo automobilkou potvrzeno do výroby. I Bugatti se tak hodlá svézt na vlně popularity výkonných sedanů prémiových značek.
O schválení typu Galibier (psali jsme ZDE) informoval server Auto Express. Šéf automobilky Wolfgang Dürheimer se nechal slyšet že výkon sedanu překoná hranici tisícovky koní. U studie se uváděl výkon 900 koní. O pohon Galibieru se bude starat agregát W16 známý z Veyronu, ten dostane jinak upravenou charakteristiku odpovídající limuzíně. Oproti studii by se měl zvětšit i prostor pro nohy pasažérů na zadních sedadlech.
Jako odbytiště vidí koncern VW zejména Čínu kde je nyní velký hlad po luxusních vozech. Produkce by měla odstartovat koncem roku 2012 a mělo by vzniknout 1500 vozů. Cena by údajně měla být vyšší než u Veyronu (milion Eur).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.