Lexus posílil svůj ostrý sedan IS-F o dalších 15 koní, vylepšil s ním také další detaily. Lexus svůj vrchol řady vylepšuje velmi často.
Lexus každoročně svůj model IS-F lehce vylepšuje. Tentokrát přišel na řadu pětilitrový desetiválec, který dostal díky úpravám 15 koní navíc. Finální výkon je tak 423 koní. Díky tomu spadla doba nutná ke zrychlení z klidu na stovku o 0,1 sekundy na 4,7 sekundy, maximální rychlost zůstala na 270 km/h.
Novinkou budou také 19palcová kola z lehkých slitin s novým designem, která pochází od firmy BBS. Podvozek také dostal upravené tlumiče a tužší stabilizátor. Vůz by se díky tomu neměl naklánět.
Interiér zase zpříjemní nová kombinace čalounění kombinující černou a červenou (přesněji karmínovou) barvu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?