Hyundai dnes ukázal, ako si predstavuje dizajn kompaktného hatchbacku i30 budúcej generácie. Novinka sa predstaví na autosalóne vo Frankfurte.
Hyundai plánuje premiéru novej generácie modelu i30 na Frankfurtskom autosalóne. Automobilka však uvoľnila prvú skicu, na ktorej ukazuje novinku už dnes. Dizajn sa oproti predchodcovi zmení radikálnym spôsobom, automobil zaujme početnými prelismi na karosérii a uznáva aktuálny dizajnový jazyk značky „fluidic sculpture“.
Predná časť karosérie pripomína nedávno uvedené modely i40 alebo Elantra, dizajnom sa viac približuje vkusu európanov. Bočný profil a zadný C-stĺpik je odlišný ako u predchodcu. Zadná časť zatiaľ ostáva zahalená, do premiéry predsa len ostáva nejaký čas.
Pokiaľ ide o techniku, automobilka zatiaľ nezverejnila žiadne podrobnejšie informácie. Hyundai i30 novej generácie sa k zákazníkom dostane začiatkom budúceho roka.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.