Hyundai dnes ukázal, ako si predstavuje dizajn kompaktného hatchbacku i30 budúcej generácie. Novinka sa predstaví na autosalóne vo Frankfurte.
Hyundai plánuje premiéru novej generácie modelu i30 na Frankfurtskom autosalóne. Automobilka však uvoľnila prvú skicu, na ktorej ukazuje novinku už dnes. Dizajn sa oproti predchodcovi zmení radikálnym spôsobom, automobil zaujme početnými prelismi na karosérii a uznáva aktuálny dizajnový jazyk značky „fluidic sculpture“.
Predná časť karosérie pripomína nedávno uvedené modely i40 alebo Elantra, dizajnom sa viac približuje vkusu európanov. Bočný profil a zadný C-stĺpik je odlišný ako u predchodcu. Zadná časť zatiaľ ostáva zahalená, do premiéry predsa len ostáva nejaký čas.
Pokiaľ ide o techniku, automobilka zatiaľ nezverejnila žiadne podrobnejšie informácie. Hyundai i30 novej generácie sa k zákazníkom dostane začiatkom budúceho roka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.