Renault prodělal poměrně rozsáhlý facelift, který se dostavil již po čtyřech letech produkce. Inovovaný vůz dostal úplně nový vzhled, který potká i další Renaulty.
Zdá se, že kulatá světla zasazená do masky začínají být trendy. Tohle řešení se v nedávné době objevilo na Nissanu Juke, Škodě Yeti a zdá se, že jej časem dostane kompletní paleta Renaultů. Prozatím se začíná od toho nejmenšího.
Mimo fotografie Renault další informace nevypustil, očekáváme však, že pod kapotou se nic měnit nebude. Nakonec, není to ani třeba. V interiéru se pravděpodobně, jak se u faceliftů zvykem, dočkáme nějaké té nové výbavy a nového čalounění, nic zásadního však očekávat nelze.
Renault také nepředstavil ani záď vozu. Tu se nicméně podařilo zajistit nizozemskému magazínu Autoweek (klikněte na hlavní fotku, záď je na třetím snímku v pořadí).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.